Sodobna kolesa so običajno narejena iz ogljikovih vlaken z aerodinamično oblikovanimi profili, a obstajajo tudi aluminijasta in jeklena dirkališčna kolesa.
Kolesa nimajo zavor niti prestav, temveč jih krasi fiksna prestava. Edini način, da se kolesarji ustavijo, je, da upočasnijo vrtenje pedal.
Tovrstna kolesa so po naravi razmeroma preprosta, z le nekaj komponentami; okvir, vilice, krmilo, kolesa, ročice, pedala, en verižnik, en zobnik, in veriga.
Krmilo kolesa je podobno kot pri cestnem kolesu, vendar je ožje in z globljim padcem, da omogoča bolj agresiven aerodinamični položaj.
Krmilo za kronometer omogoča kolesarju, da nasloni svoje podlakti na palice, kar ustvari nizek sprednji profil, s čimer se zmanjša aerodinamični upor, ki ga ustvarijo. Približno 85 % upora, ki ga je potrebno premagati, kolesar ustvari sam.